Nowa wtyczka rejestracji na wydarzenie od WP-opieki: UDI events

Data dodania: 20 grudnia 2019

Autor: Tomek Mikiciuk

Sezon przedświąteczny okazał się dla nas szczególnie owocny. Między opieką nad blogami naszych Klientów a wdrażaniem nowych integracji, naszym specjalistom WordPress udało się stworzyć plugin WordPress do rejestracji na wydarzenia, o nazwie UDI events.

Jak dokładnie działa nowa wtyczka od WP-Opieki? Zobacz sam!

UDI events – na czym polega nasza wtyczka dla WordPress?

Stworzony przez nas plugin wprowadza system zapisu użytkowników strony na różnego rodzaju wydarzenia. Dzięki powyższemu rozwiązaniu, administrator strony może ustalić, na które wydarzenia chce dać użytkownikom możliwość wcześniejszego zapisu, oraz jakie wymagania muszą zostać spełnione, aby osoby deklarujące chęć wzięcia udziału w spotkaniu, zostały zaakceptowane przez system. Wtyczka stanowi niezwykłe ułatwienie w zarządzaniu wydarzeniami oraz zapewnia automatyzację mailową w kontakcie z osobami, które zdecydują się na uczestnictwo w wydarzeniu.

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, użytkownik otrzymuje automatycznie wygenerowanego maila, który potwierdza status jego zgłoszenia. Praktycznie i wygodnie, prawda? 🙂 

Do kogo jest skierowany plugin UDI events?

Nasza wtyczka zapisu na wydarzenie jest stworzona zarówno z myślą o mniejszych, jak i większych stronach, które nie tylko chcą poinformować użytkowników o różnego rodzaju spotkaniach i wydarzeniach, ale także dać im możliwość dokonania szybkiej rezerwacji na planowany event. 

Jak działa plugin UDI events od WP-opieka?

Wtyczka pozwala na wprowadzenie dowolnej ilości wydarzeń wraz z ich tytułem oraz podtytułem, a także opisem, wskazaniem adresu oraz daty i godziny rozpoczęcia/zakończenia. Istnieje także pole na krótki (lub dłuższy, jak kto woli) opis wydarzenia – m.in. jaki temat będzie na nim poruszany lub kto się na nim pojawi. Kolejno, należy określić maksymalną liczbę osób mogących wziąć udział w wydarzeniu oraz jego cenę. Dodatkową funkcją jest możliwość wystawienia faktury. W przypadku, gdy chcemy zapoznać użytkowników z pozostałymi materiałami dotyczącymi eventu, możemy ustanowić dla nich hasło, za pomocą którego otrzymają dostęp do udostępnionych przez nas plików.

 

widok ustawień o informacjach podstawowych oraz materiałach

 

Przechodząc do formularza zgłoszeniowego, istnieje opcja wyboru tytułu wydarzenia oraz dostępne tagi możliwe do wykorzystania w podtytule. Administrator może także ustalić zgody o różnej treści, które użytkownik musi uprzednio zaakceptować, aby jego zgłoszenie zostało przyjęte.

 

widok ustawień formularza zgłoszeniowego

 

Przechodząc do następnego etapu, należy uporządkować ustawienia związane z automatycznie generowanym do zgłaszającego mailem – jak ma wyglądać jego treść w przypadku statusu oczekującego, zaakceptowanego oraz odrzuconego zgłoszenia. Istnieje również opcja przygotowania wiadomości na wypadek zmiany statusu klienta. Wybieramy Na końcu adres e-mail jednego lub kilku administratorów, za którego pośrednictwem będą informowani o nowych zgłoszeniach.

 

widok wtyczki UDI events

 

W widoku kokpitu Administrator WordPress ma możliwość sprawdzenia ile miejsc na wydarzenie zostało już zajętych. Jest on w stanie zobaczyć, które pola zostały wypełnione przez zgłaszających oraz na co wyrazili zgodę. Może także samodzielnie zmienić status zgłaszających z oczekującego na “zaakceptowany” lub “odrzucony”.

 

Na stronie wyświetlają się zarówno wydarzenia aktualne, na które można się zapisać, jak i minione, przy których jedyną możliwością jest zapoznanie się z materiałami dotyczącymi eventu. Wszystkie wydarzenia są widoczne w kolejności jaką ustali administrator.

Zalety pluginu UDI events

Plugin UDI events przede wszystkim pozwala administratorom WP na szybkie zdobycie informacji o tym, jakie jest zainteresowanie wydarzeniem udostępnionym na stronie, oraz ile osób wykazuje chęć wzięcia w nim udziału. Użytkownicy zaś w prosty sposób mogą zapewnić sobie miejsce podczas spotkania, za pomocą kilku kliknięć. Co więcej, są automatycznie zawiadamiani o statusie swojego zgłoszenia oraz jego zmianach.

W zależności od wymagań administratora WordPress, funkcjonalności pluginu mogą się od siebie różnić. WP-opieka przed rozpoczęciem tworzenia wtyczki, przeprowadza dokładny wywiad z Klientem, aby doradzić jakie opcje mogą być przydatne, a które mogą się okazać zbyteczne. Zadaniem naszych specjalistów WordPress jest stworzenie takiej wtyczki, która będzie spełniała wszystkie oczekiwania administratora i jednocześnie zajmowała stosunkowo mało miejsca, tak by nie przeładować strony. 

przykładowy wygląd minionego wydarzenia

 

Pozwól nam stworzyć wtyczkę WordPress dla Ciebie!

WP-opieka dokłada wszelkich starań podczas tworzenia wtyczek na zamówienie, kierując się przede wszystkim wytycznymi i bezpieczeństwem strony WordPress. Staramy się tworzyć pluginy z myślą o tym, aby poza posiadanymi funkcjami był proste w użyciu i ułatwiały codzienną pracę. Chcesz uzyskać podobną wtyczkę? A może myślisz o czymś zupełnie nowym? Skontaktuj się z nami, a po ustaleniu szczegółów zajmiemy się tworzeniem twojego indywidualnego pluginu WordPress!


Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny.

*